Costa Brava - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ria Bos - WaarBenJij.nu Costa Brava - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ria Bos - WaarBenJij.nu

Costa Brava

Door: pietenria

Blijf op de hoogte en volg Ria

01 Juli 2011 | Spanje, Madrid

Van Vilanova naar Platja d’Aro is slechts 150 km en die afstand overbruggen Piet en ik op woensdag 29 juni. Twee dagen daarvoor zijn Martin en Jeanne al vertrokken met het doel om binnen drie dagen weer in hun eigen huis in Rotterdam Overschie terug te keren. En inderdaad, woensdagmiddag 2 uur krijgen wij een sms-je met de mededeling, dat zij veilig zijn gearriveerd! Gelukkig! Wij zijn op dat moment al geïnstalleerd op camping Valldaro, waar we ons al weer snel thuis voelen. Hier willen we blijven tot 8 juli en we hebben speciaal weer voor deze camping gekozen omdat Michiel en Janine deze week ook zullen komen voor hun vakantie in Pals. Zitten we een beetje in hun buurt en we kijken er naar uit onze kinderen en kleinkinderen weer te zien (na 9 weken!). Ons plan is van deze (laatste) week een ‘strandvakantie’ te maken, waarvoor Platja d’Aro bij uitstek geschikt is. Luxe badplaats met prachtige flaneerboulevard en een breed zandstrand! Na 8 juli hopen we richting huis te trekken, met een weekendverblijf in midden Frankrijk (dichtbij Clermont Ferrand), waarna we 12 juli veilig thuis hopen te arriveren.

• 02 Juli 2011 - 07:57

Jan En Ella:

Fijne week toegewenst met je kinderen en kleinkinderen.

• 02 Juli 2011 - 13:56

Theo En Els:

Wij al weer 2 weken thuis: ook 1 week Costa Brava (Bij Roses).
    8 weken weg is ons prima bevallen!
    Nog goede tijd met Michiel, Janine en kids!

• 02 Juli 2011 - 20:30

Jeanne:

Wat zal het heerlijk geweest zijn vandaag om jullie (klein)kinderen weer te zien....
    Geniet nog van de laatste week.