Weer thuis..... - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Ria Bos - WaarBenJij.nu Weer thuis..... - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Ria Bos - WaarBenJij.nu

Weer thuis.....

Door: pietenria

Blijf op de hoogte en volg Ria

13 Juli 2010 | Nederland, De Lier

Heerlijk, weer thuis te zijn! Ook deze laatste reisdag verliep zeer voorspoedig en halverwege de middag arriveren we in ons eigen De Lier. Gertjan en Patricia en de kinderen komen al heel snel ons begroeten. Wat is Sen wijs geworden (vinden we) en Luke gegroeid!! Het kleine mannetje van 5,5 pond is uitgegroeid tot een kereltje van 5,5 kilo!! Geweldig zo’n weerzien! Gertjan en Patricia hadden voor ons de post e.d. verzameld en er lagen stapels kranten, tijdschriften en post op tafel. Gertjan had als (kritische) grap de E.O.-visie omgekeerd neergelegd met een advertentie waarin stond: Leven als God in Frankrijk, waarbij het ‘als’ was veranderd in ‘met’. Inderdaad, dat kan ook in Frankrijk: leven met God. Maar meer nog hebben wij ervaren ‘God met ons’, zoals ook onze trouwtekst ruim 40 jaar geleden aangaf. Dankbaar en blij zijn we dan ook, dat we weer veilig in Nederland mochten terugkeren.
Dank voor jullie interesse in onze reisverslagen en de reacties via 'waarbenjijnu' of via email.

• 14 Juli 2010 - 06:37

Ria Van Oosten:

en dan nu : eind goed al goed ,mooi om zo thuis te mogen komen met deze begroeting van jullie kinders.Ria